Гарантія та умови повернення і обміну товарів

Гарантія та сервісне обслуговування

На всі товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання виробника щодо відсутності в товарі заводських дефектів.
Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника.
Термін гарантії вказується в описі товару, або, якщо термін гарантії не вказано, він автоматично складає 14 днів.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні.
Уважно перевіряйте товар при отриманні у перевізника відповідно до їх внутрішніх правилам, і не приймайте пошкоджений під час перевезення товар. У разі приймання пошкодженого при транспортуванні товару, Продавець не несе відповідальність за його збереження і не може гарантувати компенсацію збитків.

Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням в Сервісний Центр LPS.COM.UA і офіційні авторизовані сервісні центри (АСЦ) виробника товару.
Адреса Сервісного Центру LPS.COM.UA: вул. Пономарьова 7, Коцюбинське, Київська область. Телефон: + 38044-384-10-77
Адреси та телефони АСЦ виробника товару вказані в гарантійному талоні.
При зверненні в сервісний центр з собою необхідно взяти:

  • товар в повній комплектації;
  • оригінальний гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату.

Умови повернення та обміну товарів

Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства.
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці мають право обміняти або повернути куплений товар протягом перших 14 днів після покупки.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання для товарів належної якості. Ви можете повернути товар, за умови збереження його товарного стану, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки. Будь ласка, зверніть увагу, обміну або поверненню протягом 14 днів підлягає тільки Новий товар належної якості, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т.п.
Обміняти або повернути товар можна за допомогою служби доставки, на складі або в нашому сервісному центрі. Зворотній доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Повернення і обмін товару, в якому присутній суттєвий недолік, підтверджений актом сервісної служби LPS.COM.UA або АСЦ виробника, здійснюється при наявності повного комплекту товару згідно з інструкцією виробника, документа, що підтверджує покупку.
Обмін або повернення вартості товару можливі тільки після висновку експерта LPS.COM.UA.

Теги